پروژه میدان منیریه یک بنای پنج طبقه و 10 واحدی بود که نقاشی آن توسط تیم الو رنگ انجام گردید.همانطور که گفته شد ساختمان مذکور نوساز بود و کلیه عملیات رنگ آمیزی بر روی گچ صورت گرفت.رنگ های استفاده شده در این پروژه تماما از نوع درجه یک میباشند.

رنگ های مورد استفاده در نقاشی ساختمان نوساز در میدان منیریه

برای رنگ آمیزی دیوار ها در این پروژه از رنگ روغنی درجه یک استفاده شده است ، انجام رنگ روغنی مراحل خاص خو را دارد تیم الو رنگ برای راهنمایی  بیشتر شما در رابطه با نحوه نقاشی ساختمان با رنگ روغنی مقاله ای تهیه کرده است که میتوانید از آن استفاده کنید.

برای رنگ آمیزی سقف نیز از رنگ پلاستیک درجه یک استفاده شده است. رنگ پلاستیک به دلیل غیر قابل شست و شو بودن آن اغلب برای سقف استفاده میشود. شما همینطور برای آشنایی بیشتر با نحوه نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک از مقاله های تهیه شده در تیم الو رنگ استفاده کنید.

برای رنگ آمیزی در ها نیز از ترکیب رنگ های قهوه ای سوخته و طلایی و نقره ای و طرح های پتینه استفاده شده است.

ترکیب رنگ استفاده شده در این پروژه

ترکیب رنگ در این پروژه به دستور و خواست مالک ساده در نظر گرفته شد و فقط ابزار ها و گچ بری ها با رنگ دیگر جدا شدند.لازم به ذکر است که در پروژه های این چنینی که تعداد واحد ها بالاست و از لحاظ ساخت هم طراح واحدی برای کلیه واحد ها در نظر گرفته شده است معمولا مالک طرح رنگ را ساده و همه پسند در نظر میگیرد تا سلیقه طیف گسترده ای از مشتریان را پوشش دهد.

پنجره ها کلا از جنس pvc استفاده شده بود به همین دلیل رنگ نیز لازم نداشت به هین خاطر تصویری از پنجره ها نداریم.

 

نقاشی ساختمان نوساز در میدان منیریه نقاشی ساختمان نوساز در میدان منیریه نقاشی ساختمان نوساز در میدان منیریه نقاشی ساختمان نوساز در میدان منیریه نقاشی ساختمان نوساز در میدان منیریه نقاشی ساختمان نوساز در میدان منیریه نقاشی ساختمان نوساز در میدان منیریه نقاشی ساختمان نوساز در میدان منیریه  نقاشی ساختمان نوساز در میدان منیریه نقاشی ساختمان نوساز در میدان منیریه نقاشی ساختمان نوساز در میدان منیریه نقاشی ساختمان نوساز در میدان منیریه نقاشی ساختمان نوساز در میدان منیریه نقاشی ساختمان نوساز در میدان منیریه نقاشی ساختمان نوساز در میدان منیریه