تغیر دکوراسیون و رنگ آمیزی دفتر اداری تجاری شرکت وارد کننده اسباب بازی و عروسک در شهرک غرب توسط تیم الو رنگ انجام شد.در ابتدا کلیه آیتم های چیده شده توسط کارکنان مجموعه جمع آوری شد و پس از آن کار با حذف دکور قبلی شروع شد.

در ادامه کار ،دکور هایی از کناف بر روی دیوار زده شد و  با تفاوت اندازه بر روی سقف نیز کشیده شد.سپس روی درزهای کناف تیپ زده شد و پس از آن باب تونه درزگیری کناف درزگیری و سپس برای کل سطح کناف ماستیک کناف انجام شد تا کار دکور به رنگ آمیزی رسید.

گفتنی است که در میانه کار باید کارهای برق کشی و نور مخفی نیز انجام شود و نباید به پایان کار موکول شود.

از چه رنگی برای رنگ آمیزی دفتر اداری تجاری استفاده شد

برای دیوار ها و دکوراسیون و قفسه ها رنگ اکریلیک درجه یک آلمانی مورد استفاده قرار گرفت برای اطلاعات بیشتر از نحوه رنگ آمیزی و مراحل نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک میتوانید به بخش بلاگ در سایت نگاهی بیندازید.

برای سقف در این پروژه هم همچون پروژه های دیگر از رنگ پلاستیک درجه یک استفاده شد

برای اطلاع از مراحل نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک میتوانید به بخش بلاگ ها سر بزنید

برای رنگ آمیزی در ها از رنگ روغنی سفید  قهوه ای و طلایی استفاده شده است که بسیار زیبا میباشد.

در پروژه هایی این چنینی(تغیر دکوراسیون و رنگ آمیزی دفتر اداری تجاری) که هم باید در کوتاه ترین زمان کار تمام شود و هم بوی نامطبوع رنگ روغنی را نداشته باشیم رنگ اکریلیک بهترین انتخاب است .رنگ اکریلیک مورد استفاده در این پروژه تماما آلمانی میباشند .علاوه بر رنگ ها کلیه مصالح و لوازم از قبیل پنل های کناف و تیپ و لامپ ها و … از بهترین های موجود در بازار ایران هستند و از نظر کیفیت عالی میباشند.

 

تغیر دکوراسیون و رنگ آمیزی دفتر اداری تجاریتغیر دکوراسیون و رنگ آمیزی دفتر اداری تجاریتغیر دکوراسیون و رنگ آمیزی دفتر اداری تجاری تغیر دکوراسیون و رنگ آمیزی دفتر اداری تجاری تغیر دکوراسیون و رنگ آمیزی دفتر اداری تجاریتغیر دکوراسیون و رنگ آمیزی دفتر اداری تجاری تغیر دکوراسیون و رنگ آمیزی دفتر اداری تجاری تغیر دکوراسیون و رنگ آمیزی دفتر اداری تجاری