رنگ آمیزی پروژه باغ فیض به دلیل وجود محدودیت زمانی که داشتیم چالش بر انگیز شد زیرا زمان کار و تحویل آن مصادف شده بود با روزهای پایانی سال که برای ما روزهای بسیار شلوغی بود ، ولی با تلاش و پشتکار همکاران ما توانستیم از این آزمون رو سفید بیرون آمده و به موقع پروژه را تحویل کارفرما دهیم.

پروژه باغ فیض تنها به رنگ آمیزی محدود نمی شد و کارهایی دیگری از قبیل اجرای کناف سقف و سرویس ها و اجرای کاشی و سرامیک سرویس ها و اجرای سازه فلزی و شیشه سقف آشپزخانه و نصب قرنیز نیز بودند.

رنگ آمیزی پروژه باغ فیض رنگ آمیزی پروژه باغ فیض رنگ آمیزی پروژه باغ فیض رنگ آمیزی پروژه باغ فیض رنگ آمیزی پروژه باغ فیض رنگ آمیزی پروژه باغ فیض

رنگ آمیزی پروژه باغ فیض

البته نا گفته نماند که از لیست کارهای اجرایی در این واحد مسکونی فقط اجرای سازه کناف به همراه درزگیری و ماستیک و رنگ آمیزی پروژه با تیم ما بود و بقیه کارها را تیم دیگر به صورت موازی با ما انجام دادند و در پایان واقعا ثمره خوبی نیز داشت و همه از نتیجه راضی و خوشنود بودند.

در رنگ آمیزی پروژه باغ فیض برای سقف از رنگ پلاستیک و برای دیوار از رنگ اکرلیک  و برای چهار چوب و دیوار ها نیز از رنگ روغنی استفاده شده است ، برای اطلاعات بیشتر از نحوه اجرای نقاشی ساختمان با رنگ اکرلیک میتوانید مقالات ما را مطالعه کنید.

رنگ آمیزی پروژه باغ فیض رنگ آمیزی پروژه باغ فیض رنگ آمیزی پروژه باغ فیض