پتینه کاری ساختمان ،به وسیله پتینه کاری میتوان محیط را از یکنواختی در آورد و جلوه لوکس و زیبایی به محیط زندگی و کار داد  بطور کلی هنر پتینه کاری مرز ندارد و هر استادی به میتواند به اندازه خلاقیت خود زیبایی بیافریند.

این هنر  از تنوع بالایی برخوردار است که با توجه به سلیقه و مهارتهای شخص اجرا کننده انجام میشود ، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و در تمام نقاط شهر اجرا می شود.

پتیـنه کاری روی دیوارها و سقفهای خانه و ساختمان به دو نوع پتینه برجسته و پـتینه غیر برجسته تقسیم میشود که هر کدام جلوه و تنوع خاص خود را دارد.

پـتینه کاری ساختمان را میتوان در دو نوع ساده و بافت دار ارایه کرد.

پتینـه های برجسته با خمیرهای مخصوص پتینـه اجرا میشوند که طرح ها و مدل های مختلفی را میتوان بااستفاده از خمیرهای پـتینه کاری ساختمانی اجرا کرده و به محیط زندگی جلوه زیبا و لوکس داد.

پتینه کاری ساختمان

 

پتـینه های غیر برجسته و یا پتینه های هنری و کهنه کاری از رایج ترین نوع پتـینه های مورد استفاده در ساختمانهای لوکس و لاکچری ایرانی هستند که طرفداران زیادی نیز دارد.

این روزها با توجه به استفاده اغلب ساختمانهای لوکس از گچ بری های سنتی و هنری زیبا در سقفها و نقاط مختلف ساختمان نمیتوان پتینه کاری را نادیده گرفت.

به طوری که معنای لوکس بودن دکوراسیون داخلی ساختمانی را پتـینه کاری روی سقفها و ابزاها به خوبی هر چه تمام تر معنا داده و چشم هر بیننده ای را خیره میکند.

شما میتوانید برای اجرای پتینـه های گوناگون با طرح ها و مدل های زیبا با ما تماس بگیرید.

برای مشاهده انواع پـتینه ها و رنگها برای نقاشی ساختمان و پـتینه کاری سقف ،پتیـنه کاری دیوار ،پتـینه کاری سقف لابی ،پتینـه کاری سقف آشپزخانه ،پتـینه کاری دیوار پشت تی وی و پـتینه کاری در هر نقطه از ساختمانی که در آن زندگی میکنید به اینیستاگرام ما مراجعه کنید.

انتخاب کنید و با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت کارشناس و استاد پتینه کاری با ارائه مدل ها و طرح های پتینه کاری ساختمان در خدمت شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 2 =