رنگ هنری چیست ؟

رنگ هنری به رنگ هایی گفته میشود که دارای بافت متفاوت با رنگ های معمولی است و غالبا به حالت متالیک میباشد و برای کارهای لوکس و پتینه از آنها استفاده میشود ،  نقاشی ساختمان با رنگ هنری  از لحاظ هزینه نیز قیت بالاتری نسبت به رنگ های معمولی دارد البته اجرای آن هم کار هر کس نیست و متخصص امر خود را میطلبد که تیم ما با کادری مجرب آماده قبول سفارش انواع رنگ هنری و پتینه کاری ساختمان میباشد.

نقاشی ساختمان با  رنگ هنری

انواع رنگ هنری اکریلیک

یکی از ویژگی های رنگ اکریلیک این است که زود خشک می شود و به همین امر موجب شده تا نقاش بتواند لایه های مختفی از رنگ اکریلیک را در کنار هم و با فاصله زمانی کوتاه اجرا کند .  رنگ اکریلیک در اندازه های مختلف در بازار موجود است و نقاشان با توجه به تجربه شخصی و البته قیمت و تعرفه خود برند مناسب کار خود را انتخاب کرده و اجرا میکنند . می توان از رنگ اکریلیک بعنوان  آبرنگ و رنگ هنری استفاده نمود.  باید توجه داشته باشید اضافه کردن بیش از حد از آب به رنگ اکریلیک باعث شکسته شدن پیوند پلیمری رنگ شده و در نتیجه منجر به پایین آمدن کیفیت آن می شود. اگر رنگ بسیار رقیق نیاز دارید رنگ اکریلیک را به بصورت جوهر تهیه کنید.

رنگ های هنری

نقاشی ساختمان با  رنگ هنری متالیک

امروزه فام های  صدفی این امکان را به شما می دهند تا در هماهنگی رنگها بر روی دیوار یا هر سطح دیگری که مد نظر شماست  , هارمونی و ظاهری زیبا و جذاب برای فضای کلاسیک یا مدرن بوجود  آورید. این فام ها عبارتند از : طلایی, طلایی آنتیک, مسی,  متالیکهای آبی, سبز, صورتی, ارغوانی برنز, صدفی, نسکافه ای, نقره ای و بنفش. کلیه رنگها بدون بو بوده و همچنین آسیبی به محیط زیست نمیرسانند و با کاربری آسان توسط قلم, غلطک, پیستوله و ایرلس اجرا می گردد و ظاهری ابریشمی بوجود می آورد.

 

قیمت رنگ هنری
قیمت رنگ هنری بستگی به فاکتور های مختلفی مانند متراژ کار و سختی کار و سطحی که رنگ باید روی آن اجرا شود و همچنین عوامل دیگر دارد . شما عزیران میتوانید  با مشاوان ما تماس حاصل کرده و با انجام  هماهنگی های لازم از مشاوره رایگان ما در محل انجام کار بهره مند شوید .

فروش رنگ هنری

در زمان خرید رنگ هنری باید به بسته بندی آن توجه کرد تا غیر قابل نفوذ باشد تا مطمئن شویم که رنگ خریداری شده در معرض هوا نیست و خشک نمیشود.باید به این نکته  توجه داشت باشید که رنگ الریلیک پس از خشک شدن کمی تیره تر میشود در نتیجه در هنگام درست کردن رنگ اکریلیک باید رنگ را کمی روشن تر از رنگ مورد نظر درست کرد تا پس از خشک شدن به همان رنگ مورد نظر ما تبدیل شود و یا دست کم نزدیک به ان باشد البته امروزه شما میتوانید رنگ اکریلیک را از روی کاتالوگ انتخاب کنید و شرکتهای سازنده نیز با استفاده از دستگاه های کامپیوتری همان کد رنگ را برایتان درست خواهند کرد.

بهترین رنگ هنری کدام است

رنگ مرغوب رنگی است که به هیج عنوان دو فاز (جدا شدن پیگمنت از رزین ) نمی گردد و با وجود بسته بندی مطمئن هرگز خشک نمی شود.همانطور که بیان شد رنگ ساختمانی و اکریلیک به دلیل امکان استفاده بر روی انواع سطوح چوبی, کاغذی و طول عمر, کیفیت چسبندگی و عدم آلودگی شیمیایی برای صنایع دستی و کلاژ قابل استفاده است. از دید هنرمندان تنوع رنگی, انعطاف پذیری, نفوذ ناپذیری در برابر آب, دوام, تمیز بودن و بافتهای مختلف این رنگها, ویژگی هایی است که رنگ اکریلیک را محبوب کرده است.

نمونه هایی از کارهای اجرا شده با رنگ اکریلیک را می توانید در اینستاگرام ما ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =