نمای ساختمانی هایی که از سیمان در ساخت آن استفاده شده به مرور زمان ، توسط باران های اسیدی و با تابش آفتاب و یا رطوبت از سمت داخل دچار آسیب می شود و آنجاست که نیاز به نقاشی نما ساختمان با رنگ جوتن احساس می شود ، که بهترین حالت آن نقاشی نما ساختمان با رنگ جوتن است ، ما در اینجا در رابطه با چگونگی اجرای و مراحل کار صحبت خاصی نمی کنیم و در صورت نیاز از به این اطلاعات به مقاله نقاشی نمای ساختمان سر بزنید.

رنگ آمیزی نمای پروژه آبشناسان

در این پروژه یک ساختمان  مسکونی را داریم که از زاویه کنار با سیمان کار شده است و از این رو که مشرف به بزرگراه شهید آبشناسان است مالکین نخواستند که به شکل ساده باقی بماند و پس از طراحی یک الگو آن را در اختیار ما قرار دادند که ما نیز به شکلی که در تصویر می بینید اجرا کردیم .

 

نقاشی نما ساختمان

از چه رنگی در این پروژه استفاده شد؟

در اجرای این پروژه تماما از رنگ جوتن استفاده شده است که در سطح جهانی یکی از بهترین رنگ هست. از ویژگی های رنگ رنگ میتوتن به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تنفس : یعنی اینکه به دبوار اجازه رد و بدل کردن هوا بین دو طرفش را می دهد و هوا در یک طرف محبوس نمی شود.
  • قابلیت کشسانی : یعنی با برودت و گرمایش هوا دچار ترک و از هم پاشیدگی نمی شود.
  • غبار گریزی : رنگ جوتن خاصیت غبارگریزی بالایی دارد که باعث می شود تا جذب گرد و خاک به حداقل ممکن برسد.
  • مقاوم در برابر آفتاب و باران و تگرگ

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله نقاشی ساختمان با رنگ جوتن رجوع کنید.

نقاشی نما ساختمان نقاشی نما ساختمان نقاشی نما ساختمان

در زیر تصویر نهایی و تکمیل شده نما را ملاحضه می کنید و همچنی تصاویری از نمونه های دیگر نقاشی نما ساختمان با رنگ جوتن و همچنین رنگ اکرلیک که در اختیار شمار قرار میگیرد.برای اطلاعات بیشتر در زمین رنگ الرلیک نیز میتوتنی به مقاله نقاشی ساختمان با رنگ اکرلیک سری بزنید.

 

نقاشی نما ساختمان رنگ آمیزی نما ساختمان