تاثیر بخاری و شومینه بر نقاشی ساختمان

تاثیر بخاری و شومینه بر نقاشی ساختمان
تاثیر بخاری و شومینه بر نقاشی ساختمان

حتما تا به حال با خود فکر کرده اید که تاثیر بخاری و شومینه بر نقاشی ساختمان چیست و آیا بخاری و شومینه باعث سیاه و کدر شدن رنگ منزل می شود یا خیر ؟ اگر بخواهیم به طور خلاصه و صریح به این سوال پاسخ بدهیم باید بگوئیم   بله   تاثیر دارد.

تمام شعله های آتش از خود مونوکسید کربن تولید میکند ، اصطلاحا دود میکند و این دود هر چند که با دودکش به بیرون منتقل می شود ولی مقدار اندک آن که معمولا ما متوجه آن نیستیم در محیط خانه پخش می شود و تاثیر خود را بر روی دیوار ها و سقف منزل می گذارد و باعث سیاه و کثیف شدن آنها می شود ، چون این عمل به مرور اتفاق می افتد و ما دائما در محیط خانه تردد میکنیم ممکن است متوجه این مسئله نشویم.

بهترین راه آگاهی از این مسئله این است که یک قاب عکس یا تابلو که به دیوار نصب شده است را برداریم تفاوت رنگ زیر تابلو و رنگ دیوار گویای همه چیز خواهد بود.

برای جلوگیری از چرک و سیاه شدن دیوار ها چه کار کنیم؟

برای اینکه از چرک و سیاه شدن دیوار ها توسط بخاری و شومینه جلوگیری کنیم بهترین راه استفاده از سیستم گرمایشی شوفاژ و رادیاتور است ولی در صورتی که ساختمان دارای تاسیسات شوفاژ نبود

بهترین راه ، مسدود کردن منافذ منوکسید کربن است تا به محیط خانه راه نیافته و در نتیجه سقف و دیوار از سیاه و چرک شدن در امان باشند، البته باید این را هم عرض کنم که اگر در شهر های شلوغ و یا کنار خیابان های پر رفت و آمد زندگی میکنید این را نیز بدانید که مقداری از این سیاهی و چرک تابی سقف و دیوار منزل شما مربوط به دود و مونوکسید کربن حاصل از رفت و آمد اتومبیل هاست.

ما به عینه تجربه کرده ایم که عده ای از مردم  بر این باورند که دود ناشی از استعمال سیگار  نیز دلیل دیگری بر سیاه و چرک تاب شدن سقف و دیوار است ولی باید عرض کنم که این عامل تاثیر زیادی بر چرک تابی و سیاه شدن سقف و دیوار نداشته و یک باور غلط است.

در زیر تصویری از رنگ آمیزی یک شومینه قرارداده شده است که شاید در رابطه با مقاله تاثیر بخاری و شومینه بر نقاشی ساختمان جالب باشد.

برای اطلاع از قیمت و هزینه رنگ آمیزی میتوانید مقاله قیمت نقاشی ساختمان 1400را مطالعه کنید.

شاید برای شما مفید باشد

قیمت نقاشی ساختمان 1400

پس از اینکه تصمیم به نقاشی ساختمان خود گرفتید اولین چیزی که ذهن شما را درگیر خودش خواهد کرد این

قیمت نقاشی ساختمان سال 99

پس از اینکه تصمیم به نقاشی ساختمان خود گرفتید اولین چیزی که ذهن شما را درگیر خودش خواهد کرد این

رنگ آمیزی محیط کار

اکنون که این مقاله را می خوانید حتما به فکر رنگ آمیزی محیط کار خود هستید و به دنبال یک

رنگ مناسب دفتر وکالت

چه رنگی مناسب دفتر وکالت است؟ قبل از اینکه در رابطه با رنگ مناسب دفتر وکالت صحبت کنیم باید این

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.