رنگ مناسب دفتر وکالت

رنگ مناسب دفتر وکالت
رنگ مناسب دفتر وکالت

چه رنگی مناسب دفتر وکالت است؟

قبل از اینکه در رابطه با رنگ مناسب دفتر وکالت صحبت کنیم باید این نکته را خاطر نشان کنیم که زیبایی و مرتب بودن دفتر کار فارغ از اینکه شغل و حرفه شما چیست جزو اولویت ها میباشد و اساسا همین موضوع است که در برخورد اول مشتری و با ورود به محل کار به چشم او میخورد و مشتری در رابطه با شما یک قضاوت اولیه انجام میدهد و چه بسا اگر شکل ظاهری دفتر کار شما شیک و تمیز نباشد مشتری در رابطه با شما قضاوت خوبی نداشته باشد حتی اگر کارتان را خوب انجام داده باشید و مشتری را خوب پرزنت کرده باشید.

نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید

چیزی که عمده فضای شما را تشکیل می دهد دیوار ها و سقف است که باید خوش رنگ و تازه به نظر برسد و در مرحله بعدی باید سراغ میز و مبلمان و پرده و … رفت که ما وارد بحث آن نمیشویم و فقط در مورد کار تخصصی خود صحبت می کنیم.ممکن است شما به جای رنگ برای دیوارها از کاغذ دیواری استفاده کنید که کاملا بستگی به سلیقه شما دارد ولی چیزی که باید به آن بیشتر اهمیت دارد این است که کاغذ دیواری یا رنگ مورد استفاده ما باید چه رنگی باشد.

ما برای پاسخ به این سوال به سراغ روانشناسی رنگ ها می رویم،از آنجایی که دفتر وکالت یکی از مکان‌هایی است که  ممکن است هر شخصی در زندگی خود کمک خواستن از آن‌ها را تجربه کرده باشد. در این بین وقتی از اشخاص مختلفی که به وکلا مراجعه کرده‌اند سوال می‌کنید که شرایط ارتباط با وکیلتان به چه صورت است، یا کارهایتان به چه شکل پیش می‌رود، بعضا احساس استرس و تشویش ذهنی همراه بیشتر آن‌هاست.نکته مهمی که در این جا نهفته است، مردم علاوه بر تمرکز روی مشکلات خود در مواجه با وکلا، با قرار گرفتن در محیط دفتر وکالت تحت تاثیر قرار گرفته و بر پیچیدگی‌های ذهنیشان افزوده می‌شود. در حالی که اگر فضای محیط مورد نظر عاری از شرایط استرس زا و پر تنش باشد، بسیاری از مراجعین با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به وکلا در جامعه سخن خواهند گفت. اینجاست که اهمیت طراحی دکوراسیون اداری دفتر وکالت مهم جلوه می‌کند.

رنگ مناسب دفتر وکالت

چه رنگ هایی مناسب هستند

باید برای رنگ آمیزی محیط دفتر وکالت از رنگ های خنثی و آرام بخش استفاده کنید ،رنگ هایی مثل سفید و کرم و خاکستری بیشتر مناسب است و همینطور رنگ زرد ، به دلیل خاصیت انرژی بخشی بالا و نماد استواری که دارد می تواند اثر مضاعفی بر روی کار داشته باشد . باید توجه داشت که رنگهای مذکور رنگهای شادی بوده و با عقل و تفکر انسان مرتبط است و البته حافظه و قضاوت و توانایی تصمیم گیری را تقویت می کند . هرچند که به صورت کلی توصیه می شود مشتقات رنگ های خاکستری ، بنفش و سبز برای فضا های اداری به صورت ترکیب با رنگ های دیگر خصوصا رنگ های خنثی استفاده شود ، اما اگر از رنگ های خنثی بر روی در و دیوار استفاده می کنیم بهتر است مبلمانی با رنگ زرد و یا مشتقات آن داشته باشیم . ضمنا اگر اتاق مشاوره رو به شمال باشد برای اینکه روشنایی آن قوی تر شود بهتر است از رنگ زرد استفاده شود . ضمن ایجاد احساس آرامش و امنیت از ایجاد تنش در ذهن فرد خودداری میکند . در صورتی که از کاغذ دیواری استفاده میکنید در انتخاب رنگ کاغذ دیواری نیز به این نکات توجه داشته باشید .

این رنگ ها علاوه بر ایجاد آرامش به فرد این حس را القا میکند که در این محل در امنیت است و این لازمه کار یک وکیل است تا ارباب رجوع او با تمام شفافیت و جزئیات اتفاق های افتاده را بازگو کند تا کار هر دو به خوبی پیش برود.

خارج از بحث رنگ و کاغذ دیواری سعی کنید در انتخاب مبلمان و پرده و سایر لوازم دکور ، این نکته را رعایت کنید و علاوه بر آن از نور خورشید به عنوان یک عامل طبیعی و نور لامپ در محیط به شکل مناسبی استفاده کنید و بدانید که مهم است ، محیطی که مشتری در آنجا  خدماتی دریافت میکند و میبایست پولی پرداخت کند  احساس آرامش کند در غیر این صورت احساس خواهد کرد که سر او کلاه گذاشته اید و  این موضوع در مرحله اول به وسیله چشم و قوه بصری میسر میشود.

نقاشی ساختمان

نصب کاغذ دیواری

بازسازی ساختمان

رنگ مناسب دفتر وکالتنقاشی ساختمان کاغذ دیواری بازسازیترکیب رنگ در نقاشی ساختمان

شاید برای شما مفید باشد

قیمت نقاشی ساختمان 1400

پس از اینکه تصمیم به نقاشی ساختمان خود گرفتید اولین چیزی که ذهن شما را درگیر خودش خواهد کرد این

قیمت نقاشی ساختمان سال 99

پس از اینکه تصمیم به نقاشی ساختمان خود گرفتید اولین چیزی که ذهن شما را درگیر خودش خواهد کرد این

رنگ آمیزی محیط کار

اکنون که این مقاله را می خوانید حتما به فکر رنگ آمیزی محیط کار خود هستید و به دنبال یک

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.