در طول سال نمایشگاه های متعددی در حوزه های مختلف برگزار می شود ، کسانی که قصد شرکت در این نمایشگاه ها را دارند فرصت محدودی برای اجاره و آماده سازی غرفه خود دارند ، یکی از این مراحل آماده سازی رنگ آمیزی می باشد.

تیم الو رنگ مفتخر است اعلام نماید که در حوزه رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه نیز فعالیت می کند ، در حرفه ما رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه از آن دسته کارهای لذت بخش و البته چالش برانگیز است ، از این نظر که کار باید در زمان کوتاهی  شروع و به سرانجام برسد.

رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه به چه شکلی انجام می شود

عوامل آماده سازی غرفه زمان محدودی دارند و باید در مدت زمان تعیین شده تمامی کارها را انجام داده و به اتمام برسانند به همین دلیل همواره تیم های آماده سازی موازی با هم مشغول به کار هستند و این مسئله نیز باعث کندی و تداخل در کار یکدیگر می شود این تیم های عبارتند از برقکار ، ام‌دی‌اف کار ، نقاش و غیره.

در رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه مهمترین عوامل سرعت و کیفیت کار است ، از این رو از رنگ اکرلیک و پلاستیک که پایه آب هستند و به سرعت خشک می شوند استفاده می شود ، برای آگاهی بیشتر از روش رنگ آمیزی این رنگ ها میتوانید به مقالات نقاشی ساختمان با رنگ اکرلیک و نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک مطالعه کنید.

همانطور که گفته شد به دلیل کمبود زمان باید از نیروی انسانی کافی استفاده کرد تا کار در زمان مقرر تحویل کارفرمای عزیز گردد.

در زیر تصاویر یکی از غرفه هایی که توسط تیم الو رنگ در نمایشگاه بین المللی تهران اجرا شده است به شکل قبل و بعد قرار داده شده است.

رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه

رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه