رنگ آمیزی مدرسه و ادارات و سازمانها و بیمارستان ها نیز از دیگر خدمات تیم الورنگ میباشد.هر یک از پروژه های نام برده شده شرایط خاص خود را دارد در ادامه به مراحل رنگ آمیزی مدرسه کازرانی میپردازیم  .

در مورد مدارس مسئولین معمولا ماه آخر تابستان را برای رنگ آمیزی انتخاب مینمایند که با توجه به شلوغی رنگ آمیزی منازل شخصی در این ماه کمی شرایط را سخت میکند و بهتر است در ماه دوه تابستان (مرداد)شروع بع رنگ آمیزی مدارس شود و با خیال راحت هر دو طرف کار را به اتمام برسانند.

رنگ آمیزی مدرسه کازرانی با بیش از 2500 متر مربع سقف و دیوار و بیش از 45 پنجره و بیش از 30 درب و چهارچوب کلاس و اتاق مدیریت و اداری چند درب بزرگ و کوچک و … و بازسازی سرویس و آبخوری توسط تیم الو رنگ انجام شد.

مراحل رنگ آمیزی مدرسه

ابتدا شروع به باز کردن ترک های سقف و دیوار میکنیم ولی معمولا در مدارس در مناسبت های مختلف و جشن ها شروع به زدن کاغذ ها و آذین بندی های مختلف روی سقف و دیوار با منگنه میکنند و پس از جشن و مناسبت کاغذ ها و لوازم آذین بندی را کنده و منگنه ها را باقی میگذارن وچون معمولا مدارس پس از یک بازه زمانی بلند مدت رنگ آمیزی مجدد میشوند انبوهی از منگنه ها و میخ ها را در هنگام رنگ آمیزی داریم که باید در مرحله باز کردن ترک ها همه آنها را از دیوار جدا کرده و در مرحله بعد تمام محل منگنه ها و میخ ها بتونه شود و برای آستر آماده شود.پس از آستر اول تمام مراحل تا پایان طبق دستورالعمل ذکر شده در مقاله نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک انجام شده و به پایان میرسد.

در ادامه هم به رنگ آمیزی دیوار ها میپردازیم معمولا در مدارس دیوار ها تا ارتفاع 1.20 سانتیمتر سنگ میشوند تا از آسیب های احتمالی ناشی از برخورد میز و صندلی … جلوگیری شود .در رنگ آمیزی مدرسه کازرانی هم این مساله وجود داشت و در ابتدا شروع به باز کردن ترک ها و کندن منگنه ها میخ ها شد و با بتونه و آستر کار را تا رنگ نهایی پیش بردیم.

برای رنگ آمیزی پنجره ها و درب و چهار چوب از رنگ روغنی استفاه شده است که برای آشنایی بیشتر از مراحل و ویژگی های رنگ روغنی میتوانید از مطلب نقاشی ساختمان با رنگ روغنی استفاده کنید سرویس مدرسه هم توسط تیم الو رنگ بازسازی شده است.برای آشنایی بیشتر با نقاشی ساختمان میتوانید از مقالات تهیه شده در تیم الو رنگ استفاده کنید.

 

رنگ آمیزی مدرسه کازرانیرنگ آمیزی مدرسه کازرانی رنگ آمیزی مدرسه کازرانیرنگ آمیزی مدرسه کازرانی رنگ آمیزی مدرسه کازرانی رنگ آمیزی مدرسه کازرانیرنگ آمیزی مدرسه کازرانیرنگ آمیزی مدرسه کازرانیبازسازی سرویس دبیرستان کازرانی بازسازی سرویس دبیرستان کازرانی