رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه هم از دیگر خدمات تیم الو رنگ میباشد .با توجه به اینکه زمان در آماده سازی غرفه نمایشگاه معمولا کم است باید برنامه ریزی دقیقی برای اتمام کار داشت .

همانطور که گفته شد کمبود زمان مناسب یکی از دشواری های رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه میباشد از این رو باید از متریال مناسب برای این کار استفاده شود . معمولا از سازه های کناف برای بنا و دکور غرفه استفاده میشود و برای آماده به رنگ شدن آن نیز درز های بین پنل ها با تیپ مخصوص کناف پوشانده شده و با بتونه درزگیری کناف پر میشود و دست آخر کل سطح کناف و سازه بتونه ماستیک میشود تا آماده به رنگ شود،و در ادامه مراحل نقاشی با رنگ اکریلیک بر روی کار اجرا میشود.اجرای پارکت برای کف و نور پردازی مناسب برای غرفه نیز از دیگر خدمات الو رنگ میباشد.

چه رنگی مناسب غرفه نمایشگاه است

از آنجایی که زمان برای کار کم است بهترین گزینه برای رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه با توجه به ویژگی هایی که دارد رنگ اکریلیک است که مهمترین ویژگی آن زود خشک شدن آن است برای ما با توجه به کمبود زمان بسیار مهم است شما میتوانید در مقاله نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک بیشتر با این رنگ و ویژگی های آن آشنا شوید.

از آنجایی که رضایت مشتری رسالت ماست بارها پیش آمده که به دلیل ذیق وقت تیم الو رنگ به صورت دو شیفت ،(از صبح تا شب یک گروه و از شب تا صبح گروهی دیگر) مشغول به کار بوده اند تا کار خود را در زمان مناسب تحویل کارفرما نمایند.رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه رنگ آمیزی غرفه نمایشگاه