طرح کاغذ دیواری 2020

طرح کاغذ دیواری 2020
طرح کاغذ دیواری 2020

کاغذ دیواری یکی از پوشش های اساسی دیوار برای سال 2020 است ، و با اشتهای سیری ناپذیر مصرف کنندگان در پیروی از مد روز به نظر نمی رسد که مصرف آن به این زودی کاهش یابد. هرچه سلیقه شما باشد ، همه چیز وجود دارد ، از المان های سنتی و مدرن گرفته تا الگوهای هندسی و گرمسیری معاصر یا نقوش حیوانات و نقوش معماری. پیشرفت در تکنیک های جدید چاپ و طراحی های مختلف ، و در دسترس بودن بسترهای جدید باعث هیجان انگیز شدن این صنعت شده است. روزهای فقط چاپ روی کاغذ گذشته است ، هم اکنون می توانید از هر نوع طرح و کراوات ، پارچه های چمن و ابریشم زیبایی را تزئین کنید. کاربرد آن نیز جسورانه تر و شجاع تر است، ما در زیر چند نمونه از طرح کاغذ دیواری 2020 را نشانتان میدهیم.

1. CHINTZ جدید

اکنون بیش از هر زمان دیگری از گذشته الهام می گیریم تا بر حال تأثیر بگذاریم. غالباً خاطرنشان می شود که ما در موارد عدم قطعیت به دوره های گذشته دست می زنیم و مطمئناً برای طرح جدید chintz صادق است. از این گذشته ، ایجاد یک طرح تزئینی کمی شبیه به یک رابطه عاشقانه است.

خوشبختانه ظاهر جدید chintz همه به پیچیدگی و سبک مربوط می شود. پر جنب و جوش ، رنگ و شور و شوق ، تصویر زمینه گراهام و قهوه ای سال 2020 بزرگترین تأثیر خلاقانه مجموعه Bloomsbury -که متشکل است از گروهی از روشنفکران ، فیلسوفان ، هنرمندان و دوستانی را که در این منطقه زندگی و کار می کردند. 

طرح کاغذ دیواری 2020

2. تصاویر مخلوط

رنگها نیز به همین روش با نوگرایی که از خاکستری دور می شوند (به جرات ما آن را می گوییم) حرکت کرده و بیشتر به سمت تن های گرمتر حرکت می کنند تا درها برای بازگشت مبلمان قهوه ای گشوده شوند. از ترکیب الگوهای مختلف نترسید. طرح های کلاسیک مانند نوار یا گل را با سبک های عجیب و غریب مخلوط کنید. مارتین والر ، بنیانگذار اندرو مارتین می گوید ، با انتخاب الگوهایی در رنگ هایی که یکدیگر را تکمیل می کنند ، از ایجاد فضای بیش از حد شلوغ خودداری کنید.

طرح کاغذ دیواری 2020

3. نهایی ترین طبیعت

پایداری در رأس ذهن ماست و فقط در سال 2020 تشدید می شود. افزایش آگاهی از منابع طبیعی ما منجر به تمایل بیشتر برای ترمیم ، دفع مجدد و بازیافت مجدد شده است. تعمیرات قابل مشاهده جشن گرفته می شود و مورد تأکید قرار می گیرد و مواد با دوام ، طبیعی و بافته شده قهرمان می شوند. سبزیجات پررنگ تر از نیمه شب آبی نیز در حال گرفتن طرح بیوفیلی چاه از طریق گیاهان و شاخ و برگ هستند. 

طرح کاغذ دیواری 2020

4. گرافیکی

سال نو همه ما را در جستجوی امنیت و ساختار میان هرج و مرج قرار خواهد داد. نیاز روزافزون برای تحمیل سیستم نظم و کنترل در همه جنبه های زندگی ، از روند سلامتی گرفته تا برنامه های دوست یابی ، افزایش محبوبیت را برای طراحی ساده و منظم بوجود آورده است. فضای داخلی که به ترتیب هندسه های ابتدایی اشاره دارد ، اشکال ظریف و برجسته شده ، راحتی موجود در الگو و اشکال را یدک میکشد.

طرح کاغذ دیواری 2020

5. ARCHIVAL

یک فضای آشفته از ناآرامی های سیاسی و اجتماعی ، آرزوی ایجاد را دارد که نشان دهنده ارزش های اصالت ، انسانیت و امانتداری باشد. طراحی های صنایع دستی و سنتی جشن گرفته می شود و نقوش طبیعی آشنا ارج نهاده می شوند. ما بیشتر مایل به سرمایه گذاری در طرح هایی هستیم که دارای معنا هستند و با محبت ایجاد شده اند تا محصولات تولید انبوه. در طی یک دوره عدم اطمینان ، بعضی از عناصر دلتنگی غیر معمول نیستند که در هنگام انتخاب تصویر زمینه بعدی ما در ذهن بمانند.

طرح کاغذ دیواری 2020

6. مورال ها

تصاویر و پس زمینه های منظره و نقاشی دیواری و … برای انتخاب به عنوان طرح کاغذ دیواری 2020 متد جالبی به نظر می رسد ، از گل ها و نقاشی های بی نقص، گرفته تا چشم اندازهای جوی ، صحنه ها و نقاشی های دیواری شما را مورد توجه خود  قرار داده و انواع مختلفی از عبارات خارق العاده را برای دیوارهای خود ارائه می دهد. کاغذ دیواری با الهام از هنر لحظه ای با نقاشی های دیواری هنری در ابعاد مختلف محبوب است. با این حال ، کورکورانه از مد ها پیروی نکنید و مهمتر از همه ، فقط اگر عاشق آن هستید ، یک سبک را انتخاب کنید .

طرح کاغذ دیواری 2020

7. GLAMOR FADED

منحصر به فرد و عاشقانه با بیش از یک اشاره به راک اند رول ، این طرح مظهر زرق و برق هالیوود دهه 1920 است اما  پیچ و تاب عصر مدرن را نیز در خود دارد.. به دنبال گیاه شناسی های سرسبز در قرمزهای غنیدر مقابل یک پس زمینه سیاه و سفید و درخشان برای یک پایان زیبا و شگرف باشید.

طرح کاغذ دیواری 2020
شاید برای شما مفید باشد

قیمت نقاشی ساختمان 1400

پس از اینکه تصمیم به نقاشی ساختمان خود گرفتید اولین چیزی که ذهن شما را درگیر خودش خواهد کرد این

قیمت نقاشی ساختمان سال 99

پس از اینکه تصمیم به نقاشی ساختمان خود گرفتید اولین چیزی که ذهن شما را درگیر خودش خواهد کرد این

رنگ آمیزی محیط کار

اکنون که این مقاله را می خوانید حتما به فکر رنگ آمیزی محیط کار خود هستید و به دنبال یک

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.