رنگ آمیزی سالن پذیرایی

رنگ آمیزی سالن پذیرایی
رنگ آمیزی سالن پذیرایی

رنگ آمیزی سالن پذیرایی به دلیل اینکه مهمترین جای خانه از لحاظ دیده شدن و مدت حظور خود افراد خانه و میهمانان است اهمیت بسیار زیادی دارد.به همین دلیل که دکور و چیدمان این ناحیه از خانه برایتان مهم است رنگ آمیزی سالن پذیرایی هم باید برایتان مهم باشد .

 

نکاتی که در رنگ آمیزی سالن پذیرایی باید توجه کرد

1:انتخاب رنگ مناسب

حالا که برای رنگ کردن سالن پذیرایی آماده شده اید رنگی را انتخاب کنید که با مبلمان و پرده و سایر دکور و چیدمان سالن پذیرایی هارمونی و هماهنگی لازم را داشته باشد تا بعدا مجبور نشوید هزینه اضافی کرده و آنها را با رنگ سالن هماهنگ کنید و یا اینکه به حالت تحمل کردن این بی هماهنگی بنشینید.

2:جنس رنگ مناسب را انتخاب کنید

سالن پذبرایی به دلیل رفت و آمد زیاد و شلوغی  و نزدیکی به آشپزخانه و این قبیل مسائل زودتر کثیف میشود ، پس باید به این نکته توجه کرد که در زمان رنگ آمیزی رنگی را انتخاب کنید که جدا از بحث زیبایی قابل شست و شو نیز باشند، از بین رنگ های موجود در بازار ایران که با یک هزینه نرمال بشود آن را اجرا کرد و پیشنهاد ما رنگ اکریلیک و رنگ روغنی است که قابل شست و شو نیز هستند که برای آشنایی بیشتر با ویژگی های هر یک میتوانید مطالب نقاشی ساختمان با رنگ روغنی و نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک را مطالعه بفرمائید.

سالها تجربه ما نشان داده که باید به نکاتی مثل نور پذیرایی و اندازه آن بسیار توجه کرد.

اگر اندازه پذیرایی شما کوچک است از اجرای رنگ های تیره اجتناب کنید به دلیل اینکه فضای خانه را کوچکتر نشان داده و دل زده تان میکند.در صورتی که متراژ پذیرایی شما میتوانید تا حدودی از رنگ های تیره مکمل رنگ غالب استفاده کنید.اگر از رنگ های تیره استفاده کردید به خاطر داشته باشید از شلوغ کردن محیط در چیدمان پس از رنگ آمیزی اجتناب کنید.

نشیمن یکی از ذغدغه های اصلی هر خانه داری برای تزیین و زیباسازی منزلش است. اتاق پذیرایی و نشیمن مهم ترین اتاق های خانه هستند نه فقط بخاطر اینکه فعالیت زیادی در انها صورت می گیرد بلکه تعداد وسایلی قرار داده شده در این فضاها نیز بسیار زیادتر از جاهای دیگر خانه است. به همین دلیل ممکن است خیلی سریع همه چیز از کنترل خارج شده و دکوراسیونی بهم ریخته و شلوغ داشته باشید. در چنین شرایطی داشتن یک تم و ترکیب رنگی مشخص در ذهن می تواند راهنمایی بسیار خوبی برای انتخاب چیدمان و همینطور وسایل باشد.

اگر تصمیم به استفاده از رنگ های تیره گرفتید حتما به هم خوانی آن با پرده و مبلمان و کنسول و … توجه کرده و این فرصت را از دست ندهید.

اگر دکوراسیون سالن پذیرایی شما سنتی و کلاسیک است پیشنهاد ما استفاده از رنگ های  کرم، خاکستری، آبی، زرد، سبز و قرمز است اما اگر دکوراسیون مدرن و امروزی دارید یا میخواهید تهیه کنید پیشنهاد ما رنگ های خنثی، سفید، نقره ای، برنزی، طلایی و … است .

رنگ آمیزی سالن پذیرایی رنگ آمیزی سالن پذیرایی

 

 

شاید برای شما مفید باشد

قیمت نقاشی ساختمان 1400

پس از اینکه تصمیم به نقاشی ساختمان خود گرفتید اولین چیزی که ذهن شما را درگیر خودش خواهد کرد این

قیمت نقاشی ساختمان سال 99

پس از اینکه تصمیم به نقاشی ساختمان خود گرفتید اولین چیزی که ذهن شما را درگیر خودش خواهد کرد این

رنگ آمیزی محیط کار

اکنون که این مقاله را می خوانید حتما به فکر رنگ آمیزی محیط کار خود هستید و به دنبال یک

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.